KONTAKTNÍ CENTRUM
Levnější, výkonnější, lépe řiditelné. To jsou 3 výhody outsourcovaného kontaktního centra, o kterých bychom si mohli dlouho povídat. Pojďte se podívat, co všechno dovedeme.
ZJISTIT VÍC
OPTIMALIZACE PROCESŮ
Věřili byste tomu, že práci, co pro vás dělá 15 zaměstnanců, zvládnou i 4? A ti 4 vám jednak ušetří a navíc vydělají násobek toho, co těch 15. I s tím jsme se již setkali.
ZJISTIT VÍC
ŠKOLENÍ ZAMĚSTNANCŮ
Při školení nás vždy zajímá výsledný efekt. Školitelů co umí jen hezky mluvit je plno, my cílíme na výsledky. Navíc vám ukážeme, jak za školení ušetřit peníze i čas.
ZJISTIT VÍC

Jsme profesionálové v oblasti outsourcingu a řízení kontaktních center. Zpracujeme příchozí požadavky a e-maily. Optimalizujeme procesy salesu a zákaznické péče.Vyškolíme vaše zaměstnance kontaktních center na všech úrovních.


Využíváme jen to, co opravdu funguje, zaměřujeme se na výsledek a u našich klientů implementujeme procesy vyzkoušené nejúspěšnějšími firmami na českém trhu.

"S námi rostou čísla, zaměstnanci i vaše firma."

Work smart. Do it well.

NAŠE PORTFOLIO

KONTAKTNÍ
CENTRUM

Levnější, výkonnější, lépe řiditelné. To jsou 3 výhody outsourcovaného kontaktního centra.

 

OPTIMALIZACE
PROCESŮ

Lidé v našem týmu dokázali snížit počet zaměstnanců o 1/3 a zároveň zvýšit efektivitu práce o 200 %. Rádi vám povíme jak.“

ŠKOLENÍ
ZAMĚSTNANCŮ

Při školení nás vždy zajímá výsledný efekt. Cílíme na výsledky. Ukážeme, vám jak za školení ušetřit čas peníze.

 

REFERENCE

PARTNEŘI

MÁME V TÝMU ŠPIČKY V OBORU S DLOUHOLETOU PRAXÍ

100

Proškolili jsme přes 2 000 zaměstnanců na obchodních pozicích, v oddělení customer care a ve středním managementu.

60

Zvýšili jsme počet odbavených e-mailů v oddělení customer care z 60 na 180 ve firmě, která je jedničkou na trhu ve svém oboru.

0

Vychovali jsme přes stovku top prodejců mnoha firem na různých prodejních projektech.

PROČ MY?

Protože nás v DoItWell ženou hned tři motory, které u jiných často nenajdete – tvrdá práce, talent a to, že nás práce opravdu baví. 


Za svou kariéru jsme si všichni prošli mnoha rolemi, a to odspodu po úplný vrchol. Nikdy neděláme práci na méně než 100 % a nikdy nebereme zakázky, u kterých si nejsme jisti, že dokážeme vyhovět požadavkům našich klientů.

Michaela Bednářová (Vávrová)
Michaela Bednářová (Vávrová)Školitelka, metodička, bývalá vedoucí Tréninkového oddělení a koordinátorka vzdělávacích aktivit v ePojisteni.cz
Read More
Josef byl velmi cenným členem mého týmu školitelů. Velmi si vážím jeho otevřenosti, entuziasmu pro výkon svěřených aktivit a neutuchající chuti se neustále vzdělávat a pracovat na svém osobním rozvoji. Zadanou práci plní vždy svědomitě, proaktivně si vyžaduje zpětnou vazbu a doporučení pro zkvalitnění své práce uplatňuje neprodleně do praxe. Dokáže nadchnout své okolí, působí důvěryhodně a kolem sebe buduje pozitivní atmosféru. Velmi dobře propojuje teoretické znalosti s praktickými, čímž dokáže snáze předat požadované informace. Josef se rovněž osvědčil jako motivátor, dokáže podpořit a povzbudit. V každém ohledu se lze na Josefa spolehnout, je připraven pomoci. Josefovi patří mé velké poděkování za společné fungování v rámci Tréninkového oddělení.
Zdeněk Matoušek
Zdeněk MatoušekProject manager / analyst ve společnosti Pale Fire Capital
Read More
Spolupráce s Pepou byla na velmi dobré úrovni. Pepa výrazně pomohl s optimalizací procesů, nastavením kontrolních mechanizmů v Aukru na oddělení zákaznické péče. Velmi přínosný byl i v oblasti školení nových agentů. Je velmi flexibilní a bylo možné se na něj spolehnout. Jeho nasazení bylo příkladné.
Milan Kováč
Milan KováčShift manager / senior sales assistant ve společnosti LPP
Read More
Od tohoto mladého muže by se měla co učit dokonce i většina kantorů na školách. Při školení dokáže zaujmout, je energický, empatický, vtipný, zodpovědný, a tudíž si z jeho výkladu hodně odnesete. Pokud vám není něco jasné, nemá sebemenší problém to znovu vysvětlit. A takto bych mohl jmenovat do nekonečna. Úžasné, jak dokáže motivovat, povzbudit a případně poradit. Vřele doporučuji.
Previous
Next

KARIÉRA

TELEFONNÍ KONZULTANT

● Telefonování se stávajícími i novými  zákazníky.
● Práce s velkým portfoliem služeb
● Drobná administrativa

 

SPECIALISTA ZÁKAZNICKÉ PÉČE

● E-mailová komunikace a volání se stávajícími zákazníky 
● Práce s velkým portfoliem služeb
● Administrativa

BUSINESS
DEVELOPER

● z 80% akvizice
● aktivní hledání obchodních příležitostí u nás i v zahraničí
● komplexní příprava strategie
● zpětná vazba a inovace produktů

NAPIŠTE NÁM

CENÍK

Kontaktní centrum

hodinová sazba od
500 bez DPH
  •  

Kontaktní centrum

jednotková sazba od
150 bez DPH
  •  

Optimalizace procesů

od
7500 bez DPH
  •  

Školení

od
2000 bez DPH
  •