Leady, jinak řečeno předaní potenciální zákazníci připraveni ke kontaktování vaším obchodním oddělením jsou to, na čem často záleží úspěch a neúspěch vašeho obchodního týmu.
Obchodník je od toho, aby byl v terénu a uzavíral obchody. Efektivní strategií obchodu není nechat vašeho obchodníka provolat 90 kontaktů denně a u každého kontaktu analyzovat potenciálního klienta, ověřovat zájem a následně jezdit na schůzku.
Čím více takové agendy obchodníkovi dáte, tím méně prodejů obchodník vygeneruje a navíc takové hovory na náladě nepřidají. Poslední, co chcete, je mít v terénu obchodníka se špatnou náladou.
Nechte si raději navolat leady od profesionálů.
Covid, krize, nepovedené změny, nebo špatné rozhodnutí managementu, je jen zlomek možných příčin ztráty klientely vaší společnosti.
Co s tím?
Jestli vás napadlo, stejně jako vaši konkurenci, nechat navolávat vaše bývalé zákazníky asistentkou, věřte nám, že to není nejlepší řešení.
Vědět, jak váš potenciální klient přemýšlí, co jej motivuje a jaké jsou jeho cíle, je pro úspěch firmy, ale i například politické strany základ, na kterém budete neustále stavět prodej a sebeprezentaci.
Vytvoříme pro vás průzkum na míru a to včetně vyhodnocení dat. Jsme schopni zacílit na předem vybranou cílovou skupinu.
Mnoho podnikatelů se domnívá, že na zákaznické lince není co pokazit. Opak je pravdou. Nedostatečná efektivita práce těchto oddělení je jedním z nejčastějších problémů, a to i ve středně velkých a větších společnostech.
Vyřízení všech příchozích požadavků ke spokojenosti zákazníka, budování vztahu ke značce a zlepšení zákaznické zkušenosti, helpdesk a věrnostní programy, to je jen pouhý základ, ale my dokážeme více.
Součástí naší zákaznické linky je i podpora prodeje.
Nenechat odejít klienta, který chce odstoupit od smlouvy, již zobchodovanému klientovi doporučit další produkt, vytvořit lead, domluvit schůzku nebo rovnou prodat, vyřešit reklamaci tak, aby zboží reklamováno nebylo a zpracovat i dvojnásobek přijatých požadavků je něco, co dokážeme kvalitně zajistit.
Špatnou recenzi dá každý. Dobrou jen osvícený zákazník, který je nadmíru spokojený s vašimi službami nebo produktem.
Věděli jste že až 82 % zákazníků se orientuje podle pozitivních recenzí? A co kdybychom dokázali z většiny vašich zákazníků dostat pozitivní recenzi, která se vám objeví na vámi zvolené platformě? I toto umíme!
Zavolat na kontakt, nabídnout váš produkt rovnou prodat? Žádný problém!. Lidé v našem týmu mají bohaté zkušenosti s prodejem zboží i služeb po telefonu. Zkušenosti máme s voláním na náhodně generovaná čísla, tak i zákazníkům, kteří v minulosti projevili zájem o kontaktování.
Není to pouze o tom, že dodáte produkt a my voláme.
Aby naše práce měla maximální přidanou hodnotu, tak vám vytvoříme na míru prodejní strategii, osnovu hovoru, argumentaci cílenou na konkrétní námitky zákazníka a nabídku doplňkového prodeje. Pokud prodej nedopadne, vždy zašleme potenciálnímu zákazníkovi SMS, či email s vámi definovaným obsahem, čímž maximalizujeme šanci na budoucí nákup.
Telefonický fundraising je novým a velice efektivním nástrojem, jak získat prostředky pro vaši již fungující, či novou neziskovou organizaci.
Náš speciálně vyškolený telefonní operátor se spojí s potenciálními, případně stávajícími podporovateli vaší organizace a v rámci hovoru nejen že představí vaše projekty, zjistí zájem o témata, kterými se vaše nezisková organizace zabývá, ale rovněž požádá o finanční či hmotný dar vaší organizaci.
Pokud vás jedna ze zmíněných služeb zaujala, ozvěte se nám a my vám rádi:
IČ: 17806046
DIČ: CZ17806046
Rybná 716/24, Staré Město, 110 00 Praha
Spisová značka: C 131591/KSBR Krajský soud v Brně